HTML

How I Met Your Explorer

Az Internet Explorer 8 feltűnően sokat szerepel a médiában manapság. Úgy gondoltam, hogy miért ne használjam ki az alkalmat arra, hogy én is csatlakozzam a kampányhoz - csak egy kicsit másképp. A blog homage-ként szolgál napjaink legnépszerűbb böngészőjéhez és az azt övező cikkekhez. Hogy mi fog mindebből kisülni? Tessék gyakran idelátogatni, és kiderül. Szigorúan funblog.

Archívum

Friss topikok

  • totyi_b: Ahham! Azt tudtad, hogy az összes bővítményt állítólag úgy tudod leszedni, hogy beírod a Start Me... (2010.05.27. 23:42) IE8-teszt 3. - NLC
  • totyi_b: Haha, hát ez kész! :) Így már végre értem! :) (Pársoros hírt olvastam erről angolul, csak nem ért... (2010.05.26. 20:13) Star Wars IE-módra

Star Wars IE-módra

2010.05.25. 21:09 :: macskaboszi

Újabb bejegyzés, kisebb kihagyás után: most végre megkezdődik a teszt. Azonban előtte közérdekű közlemény: a Microsotnak van humora. A minap akadtam egy cikkre, amely a http://www.ayudartepodria.com/-ról beszélt. Az oldal új képviselője azoknak a portáloknak, amelyeken IE8-ekluzív tartalom kapott helyet.

 

Star Wars-rajongók előnyben: ilyen tekintetben nem kivételez a honlap a különböző böngészőkkel. Azonban ha valaki véletlenül nem Explorert használ, annak maga Yoda mester jelenik meg és spanyolul figyelmezteti, hogy az erő nélkül böngészik. Természetesen ahhoz, hogy vele legyen az erő, le kell töltenie az IE8-at, és akkor különleges Star Wars-os tartalmakat érhet majd el. Akik a sötét oldalon állnak tehát, és például Firefox-szal közelítettek, a fenti képernyővel találják magukat szemben. A messengeres ikonokra és egyéb nyalánkságokra "jogosultak" a következő képernyőt látják: 

Konklúzió: humorral minden könnyebb. Zseniális!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://howimetyourexplorer.blog.hu/api/trackback/id/tr232031307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

totyi_b 2010.05.26. 20:13:18

Haha, hát ez kész! :) Így már végre értem! :)

(Pársoros hírt olvastam erről angolul, csak nem értettem, azért kerestem rá magyarul, így találtam rá a blogra.)

Tök jókor kezdted, köszi az infót! :)
süti beállítások módosítása